1 863 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Har något hänt med Tools 4 wood?
Hej!
Jag undrar om någon vet vad som har hänt med tools 4 wood?
Jag beställde lite saker från dom den 27/3 och det har inte kommit något än.
Jag har mailat dom, men dom besvarar inte mailen.
Jag har ringt dom, men dom svarar inte och ringer inte upp.
Vad jag kan se på nätet så har dom inte gått i konkurs heller.
Någon mer som har råkat ut för samma?
mvh Andreas
Jag undrar om någon vet vad som har hänt med tools 4 wood?
Jag beställde lite saker från dom den 27/3 och det har inte kommit något än.
Jag har mailat dom, men dom besvarar inte mailen.
Jag har ringt dom, men dom svarar inte och ringer inte upp.
Vad jag kan se på nätet så har dom inte gått i konkurs heller.
Någon mer som har råkat ut för samma?
mvh Andreas
Medlem
· Västra Götaland
· 231 inlägg
DE kanske har tappat sugen. Marknaden för finsnickeri kanske inte finns i Sverige? Har du förskottsbetalt?skalman1 skrev:Hej!
Jag undrar om någon vet vad som har hänt med tools 4 wood?
Jag beställde lite saker från dom den 27/3 och det har inte kommit något än.
Jag har mailat dom, men dom besvarar inte mailen.
Jag har ringt dom, men dom svarar inte och ringer inte upp.
Vad jag kan se på nätet så har dom inte gått i konkurs heller.
Någon mer som har råkat ut för samma?
Nej jag valde faktura, och jag har inte fått någon faktura heller så det är väl på sätt och vis bra.mattiaswahlberg skrev:
Nä nu har jag tröttnat på dom och köpt sakerna på annat håll istället, märkligt att ett företag bara " dör" tycker jag :S
http://www.allabolag.se/5566599691
De har ju inte avreggat fskatt eller så, men ser inte ut som det är världens mest lönande företag, mer en hobby vid sidan av vanligt arbete. Kan det vara så att det vanliga arbetet tar för mycket tid?
De har ju inte avreggat fskatt eller så, men ser inte ut som det är världens mest lönande företag, mer en hobby vid sidan av vanligt arbete. Kan det vara så att det vanliga arbetet tar för mycket tid?
På deras hemsida kan man läsa att det är en sidoverksamhet. Enligt sidan är de dåliga på att svara i telefon, men duktiga på sena leveranser....tiggre skrev:
"Tools 4 Wood drivs som en sidoverksamhet, så vi kan inte svara dagtid. Tyvärr innebär det att leveranser ibland blir sena i och med jag inte får iväg dem direkt."
Medlem
· Västra Götaland
· 231 inlägg
Kan inte fatta att resultatet är så dåligt. Måste ha mycket kostnader i bolaget eller så rullar det annat än webb-butiken genom bolaget. För priserna är ju inte direkt låga om man jämför?tiggre skrev:
Klicka här för att svara