Hej Joakim,B Brorjox skrev:
det låter underbart. Inga problem fast du har handtag istället för en knopp. Jag kan lämna köksluckan till lackering som jag gjorde med kökets underskåps luckor.
Får jag ringa dig?
Med vänlig hälsning
Jaana
Klicka här för att svara
