P
Hej,

Jag undrar om det finns någon som försökt sig på att betsa eller måla - ljusare eller mörkare - s.k. årstaparkett. Jag har utan resultat försökt googla detta men hittar inga exempel. Parkettbitarna är ju smala och korta så det kanske blir för rörigt för ögat för att bli snyggt genom att tex betsa ljust. Här är ett exempel på årstaparkett:
http://bit.ly/hM6a6P
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.