Hej
Kommit fram till att det nog blir ett powermaster10 från securitywarehouse. Tänkte bara kolla med er om ni tycker jag glömt något. Något taight budget så primärt är det skalskydd på husets dörrar som gäller. Pm10 "kitet" innehåller panel, 2 key fobs, 1 dörrkontakt, 2 pet pir och 1 utomhussiren.
Ser att det finns ett annat pm10 paket som inkluderar gsm-modul men saknar lite av de andra grejerna.
Kommit fram till att det nog blir ett powermaster10 från securitywarehouse. Tänkte bara kolla med er om ni tycker jag glömt något. Något taight budget så primärt är det skalskydd på husets dörrar som gäller. Pm10 "kitet" innehåller panel, 2 key fobs, 1 dörrkontakt, 2 pet pir och 1 utomhussiren.
Ser att det finns ett annat pm10 paket som inkluderar gsm-modul men saknar lite av de andra grejerna.
Och detta är då deras andra kit. Innehåller 2 pet-camera och gsm-modul, ingen siren.(sirenen är dock lite oviktig för mig) Kameran verkar få priset att dra iväg lite. Är det värt pengarna, hur bra är bildkvaliten?
Bilderna blir sådär. Man känner igen dom man känner, men ska ha lite tur med bilden om man ska identifiera okända med bilden. Men det blir ju lättare att verifiera vad larmet löst ut på.olofh skrev:
Jag tycker man klarar sig med en välplanerad kameradetektor och resten "vanliga".
Klicka här för att svara