corre skrev:
Är det måhända en dags för en gruppresa till Ullared för att köpa pass och hänga i baren? ;)
Usch!

Nytt MST180 inhandlat imorse, betalade 980+moms.

• Gilla
Remne
  • Laddar…
Viktigt att notera är att MST är dubbelt så känsligt som Libella, radie på 2m istället för 1m i libellen. Så ett MST är självskrivet.

UlfY skrev:
Jag skrattar inte alls. När min lånade vedklyv inte fungerade misstänkte jag att den inte stod i våg. Fram med passet och la det på bommen. Och ja, problemet var rätt identifierat. Det såg jag eftersom att cylindern nu funkade perfekt när jag manövrerade. Noggrann som man är hade man ju lagt det mitt på. Och nej, ett Hultaforspass klarar inte flera tons tryckkraft mot en klyvkniv... Numera har jag två små inte helt exakta extrapass.

Jag instämmer med föregående talare. Jag är nöjd med mitt MST-180
Jag skrattade inte innan... Men nu.... Detta var ju helfestligt. Den där känslan när man upptäcker sitt misstag och det är för sent att avbryta processen...

thomasx skrev:
Viktigt att notera är att MST är dubbelt så känsligt som Libella, radie på 2m istället för 1m i libellen. Så ett MST är självskrivet.
Det var som jäsiken!
Det heter ju Libella 2000, jag var övertygad om att det fått namnet pga radien just.
Tur jag har ett av varje..

hantverkare1 skrev:
Nytt MST180 inhandlat imorse, betalade 980+moms.
var?

Lokal Bolist-skojare

T
corre skrev:
Är det måhända en dags för en gruppresa till Ullared för att köpa pass och hänga i baren? ;)
Usch nej, bara WT som handlar där:rolleyes:

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
hantverkare1 skrev:
Lokal Bolist-skojare
Mycket bättre än närmaste Beijer-skojare som ska ha 1495.

Nimajneb skrev:
Mycket bättre än närmaste Beijer-skojare som ska ha 1495.
Beijer är svindyrt.
Handlade en hel del där förut men det går inte längre.

Bauhaus ska ha 18-19hundra vill jag minnas.

Med de priser jag brukar få på beijer brukar de vara billigast av alla. Men man får ju be om en offert varje gång, så jag bryr mig oftast bara när det är mycket grejer.

T
KnockOnWood skrev:
Tittade just på K-Rauta: 2199 kr
[länk]

Oj! Det är väl samma?
Ja, 600 spänn mer än Cheapy, löjligt ju:x

Men på cheapy är det väl konkursutförsäljning nu?

Mikael_L
tank77 skrev:
Cheapy tror jag är billigast annars med sina 1599 kr, för två år sedan tog dom bara 1399 kr.

Vet inte vad Gekås tar men kanske runt 1499 kr?
Och Jula tar 1599:-, så om det är närmare än till ett cheapy så ...
https://www.jula.se/ratstege-mst-1800mm-160002

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.