6 751 läst ·
3 svar
7k läst
3 svar
Hantverkarskolan- Rörmokare
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 586 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 586 inlägg
http://www.sjalkroppande.se/Crosslink.jsp?d=897Här står det följande 'I Rörmokarskolan lär du dig kort sagt allt vvs-arbete som det är lagligt att utföra i bostaden.'
Man påstår att det inte är tillåtet för gör det självare att pyssla med ledningar avsedda för vatten (ledningar för värme är ok)
Jag antar att detta är lögn?
Man påstår att det inte är tillåtet för gör det självare att pyssla med ledningar avsedda för vatten (ledningar för värme är ok)
Jag antar att detta är lögn?
reagerade på den formuleringen själv, men kommer inte bry mig om den.
GELIA har en gör det själv dvd för typ 50 spänn som är lika bra om man inte ska gänga rör ect vilket hantverkarskolan tar upp. hmm GELIA dvd tar nog inte upp lödningen heller... tja jag tycker att de tillsammans ger en rätt bra grundkoll.. kunde inte ett dugg innan men nu så har vi iaf varmt och kallt rinnande vatten i badrum och kök.. inga större läckor
GELIA har en gör det själv dvd för typ 50 spänn som är lika bra om man inte ska gänga rör ect vilket hantverkarskolan tar upp. hmm GELIA dvd tar nog inte upp lödningen heller... tja jag tycker att de tillsammans ger en rätt bra grundkoll.. kunde inte ett dugg innan men nu så har vi iaf varmt och kallt rinnande vatten i badrum och kök.. inga större läckor
Klicka här för att svara