S
HEM2121 skrev:
Fattar nada? Har hantverkaren rättat till alla felen?
du får läsa alla inlägg.

H
SBH skrev:
du får läsa alla inlägg.
Jo, det har jag gjort, men det står inget om att felen är åtgärdade, bara att besiktningsmannen har godkänt.
Så vad hände?

S
HEM2121 skrev:
Jo, det har jag gjort, men det står inget om att felen är åtgärdade, bara att besiktningsmannen har godkänt.
Så vad hände?
inlägg 17 då?

H
SBH skrev:
inlägg 17 då?
Ja, det är inte solkart precis.
Golvbrunnen har de i princip ignorerat. Jag frågade va de gjort för åtgärd där: - "petat bort skräp", dvs typ lite murbruk som satt där. Annars ingen annan synlig åtgärd.
Kan jag anse / tolka det som att det förbrukat ett försök att rätta till golvbrunnen då? Behöver jag ha det skriftligt ?

Bjud på lite bilder, vore skoj att se hur det ser ut.

S
HEM2121 skrev:
Ja, det är inte solkart precis.
Golvbrunnen har de i princip ignorerat. Jag frågade va de gjort för åtgärd där: - "petat bort skräp", dvs typ lite murbruk som satt där. Annars ingen annan synlig åtgärd.
Kan jag anse / tolka det som att det förbrukat ett försök att rätta till golvbrunnen då? Behöver jag ha det skriftligt ?
kanske gjort lite annat än det direkt synliga. och nu var inte byggaren/plattsättaren som godkänt badrummet.
blev ju ombesiktning med godkänt resultat.
hade du velat ha punkter på allt dom gjort i detalj?

H
SBH skrev:
kanske gjort lite annat än det direkt synliga. och nu var inte byggaren/plattsättaren som godkänt badrummet.
blev ju ombesiktning med godkänt resultat.
hade du velat ha punkter på allt dom gjort i detalj?
Nej, det behövs inte :D Tyckte väl att att vi inte fick veta så mycket om röret. Men det är godkänt så allt är väl frid oh fröjd.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.