7 045 läst ·
18 svar
7k läst
18 svar
Hantverkare har förstört toalettstol
Shit, vad har de gjort(enligt bilden)..riktigt riktigt uselt av att inte någon skyldig kan erkänna misstaget, visst missöden kan ju hända men då rättar man ju vanligt vis till det.Egentligen borde du hänga ut firmans namn här så att folk undviker den firman som förmodligen är eller bör vara golvfirman.
Annars borde man väl kunna reklamera via konsumentombudsmannen eller liknande, klart så är det väl inte lika enkelt när flera skuttar är inblandade.
Sist men inte minst kanske Sverker kan åta ärendet via Plus på svt.
Hoppas det löser sig på ett eller annat sätt.
Annars borde man väl kunna reklamera via konsumentombudsmannen eller liknande, klart så är det väl inte lika enkelt när flera skuttar är inblandade.
Sist men inte minst kanske Sverker kan åta ärendet via Plus på svt.
Hoppas det löser sig på ett eller annat sätt.
Jag skulle inte vara så orolig över toaletten den är lätt att byta kostar nån 1000 lapp.. Men dom lär väl ha spolat..?? Frågan är hur det ser ut i avloppet.. Det kan bli ruggit dyrt och omständigt att behöva byta avlopps rör.. Även om det inte är stopp i dag så kanske om 6 månader? 1 år? behöva spola rören 1 gång om året är inte så kul..
Det där ser inte roligt ut! Och som Per-Erik med fler skriver, de lär väl ha spolat och vad kan de då orsaka längre fram?
Min fråga är, när du har försökt komma fram till vilken av firmorna som har gjort det, vem har du frågat - arbetarna eller chefen? Oftast lönar det sig att vända sig till överordnade.
Lycka till!
Min fråga är, när du har försökt komma fram till vilken av firmorna som har gjort det, vem har du frågat - arbetarna eller chefen? Oftast lönar det sig att vända sig till överordnade.
Lycka till!
Klicka här för att svara