Kanske kan ni se min profilbild? Så ser vår toastol ut sedan vi haft golvläggare och målare inne i lägenheten. Någon av dem har hällt spackel eller liknande i stolen, som bränt fast. Olika firmor, båda nekar till att ha gjort det...

Det går inte att få bort, man kan hacka bort småbitar, men det har bränt fast.

Någon som har varit med om detta?
Fick ni bort det eller fick ni skaffa ny wc?

Behöver jag skriva hur förbannad jag är??
//Mia

Nix, profilbilden syns inte...

Hyser stort medlidande för er! Vilka jävla klantarslen, vilker idiot häller spackel i toastolen?!
Att sen inte våga stå för det...YNKRYGGAR!!!

Personligen skulle jag tippa på golv läggaren då denna använder flytspackel, Då målaren inte använder något sånt spackel...

Och ifall spacklet e brunt så ska du nog snacka med golv läggaren...

Kan själv erskänna att jag råkade förstöra nylagt parkett idag, Men det löste vi och alla blir nöjda i slutändan, Förutom parkettlägaren kanske som måste gör om en del av jobbet, Men olyckor förekommer, Men alla borde vet att man inte häller flytspackel i en toalett...

Det ser inte ut som flytspackel på bilden i och för sig. Men miamaria, det är troligtvis golvläggaren som gjort detta, målaren använder ju bara sandspackel, och det bränner ju inte fast. Vad är det för golv golvläggaren har lagt? Konstigt för övrigt att det ligger en spik och en klammer i muggen..

jag ser ingen bild!

om man lagt golv så har ju toalettstolen varit bortmonterad!
jag fatter ingen ting

CarMan skrev:
jag ser ingen bild!

om man lagt golv så har ju toalettstolen varit bortmonterad!
jag fatter ingen ting
Som det står är det en profilbild. Klicka på hennes profil.

Sen behöver man väl knappast ta bort muggen för att man lägger golv, det finns många andra golv än badrumsgolv.

jon_h skrev:
Det ser inte ut som flytspackel på bilden i och för sig.
Såg bilden nu, Och som du säger så ser det inte ut som flytspackel...

Då blev det svårare att se vem som skulle kunna ha gjort detta...

Men det ska väl inte vara så svårt att lista ut, Ifall det bara e golvläggaren och målaren som varit inne så kan man ju se tillbaka vad dom gjort för arbeten?

Vad har golvläggaren gjort i din lägenhet?
Vad har målaren gjort?

Och då kan man se vad dom använt för material, och på så sätt se vem som har använt detta material som ligger i din stol...

Fan va pinsamt att boven inte erkänner sitt misstag, fick lite skit i dag på jobbet "vet inte om de var sarkasm?"
Jag hällde ut skitit fogvatten i deras nya mugg.
DE GÅR INTE BORT sas de.

lol, 4 sekunder med toaborsten så var de klart.

Däremot så skall man hålla allt vad spackel, lim och fix långt borta från toaletter

Om man bara kollar din profil och inte läser den här tråden kan man lätt få en konstig uppfattning om dig... ;-)
Varför inte lägga bilden i tråden?

Köp dig en flaska saltsyra, späd inte ut, slå detta i toan och håll för näsan, detta tar med största säkerhet bort den kalkbaserade saken i toan:)

jon skrev:
Om man bara kollar din profil och inte läser den här tråden kan man lätt få en konstig uppfattning om dig... ;-)
Varför inte lägga bilden i tråden?
Haha, håller med.

Fick mig faktiskt ett gott skratt även om jag kände till bakrunden till bilden

Personligen skulle jag ha krävt en filmning av avloppet - om det ser ut så där i toaletten hur ser det då inte ut längre "fram"?

Jag känner (tyvärr) till en del nybyggen där olika hantverkare har hällt ner otillåtna medel i toaletten med försenade stora vattenskador som följd...

Kanske man kan smeta in hantverkare med honung och lägga dem i en myrstack?

Det kan man. Bara man inte lägger dem i toaletten.

Såtillvida man inte har en myrstack just i toaletten då?
Bor man i norrland kan man klä av dem och rulla dem i snön också. Glöm inte att de INTE ska ner i toaletten sedan bara...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.