Hej,
en vän som för två år sen byggde sin ladugård
tillsmammans med polaker har rekommenderad
dessa för mig som snart ska bygga bastuhus och
behöver hjälpande hand.
Nu vet jag två killar från polen (bägge utbildade
byggare) som jag har kontakt med och som skulle
mer än gärna göra jobbet.
Men hur är det rent juridiskt ?
Är det bara att ringa dom eller behöver dom uppehåls
tillstånd osv även om själva jobbet inte tar längre
än en vecka ?
Undrande
Hobbit