hur hänger jag enklat upp lampjäveln? Takkroken förefaller vara för kort, alternativt är den vitta metallringen som skiljer tak från lampa för bred. Hur hade ni gjort för att lösa problemet? Jag vill inte borra i taket.

• Takkrok med skruv och vitt fäste i taket, verkar för kort för lampupphängning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vit taklampa del med krok och elkontakt, problem med att kroken är för kort och metallringen för bred enligt inlägget.
    Skapa konto
  • Vit metallring med en kort takkrok och sladdkontakt, del av en lampa. Diskussion om att hänga upp lampan utan att borra i taket.
    Skapa konto
Går inte bygeln på armaturen att justera underifrån? Annars skulle jag sätta en nyckelring på bygeln och tejpa i rätt läge och sedan får nyckelringen hänga i lamputtaget.

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
J Josth skrev:
Går inte bygeln på armaturen att justera underifrån? Annars skulle jag sätta en nyckelring på bygeln och tejpa i rätt läge och sedan får nyckelringen hänga i lamputtaget.
Du är ett geni. Vilken Macgyver! Jag testade nyckelring och det funkade. Fortfarande inte helt hundra men jag ska testa med en lite mindre ring så blir det säkert perfekt!

• Gilla
Josth
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.