Tack för alla tips! Det blev att jag köpte en "lyxmodell" på Granngården; ska ta en bild när jag kommer ihåg medan det är ljust ute... Fåglarna verkar gilla den, har nästan slut på talgbollar istället nu.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.