Läste för ett tag sedan här på forumet om någon som hade monterat en handukstork på toaletten och skippat el-radiatorn. Hittar inte det ionlägget nu, men tror ni att det funkar?

Ska snart kakla om toaletten och ser gärna att jag slipper sätta upp elementet igen...

Toan är ca 5 m2. Hur hög effekt bör det vara på torken. Hur blir reultatet rent ekonomiskt?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.