Var i går och kände på en Festool Domino fräs. Jag fick liksom inget bra grepp med handen på det främre handtaget. Kändes bökigt att hålla i det. Ni som har köpt Dominon, hur upplever ni det är att greppa och hålla i det främre handtaget?
 
Kunde inte svara tidigare eftersom det var ett tag sedan jag använde Dominon, men nu hade jag anledning att köra i helgen. Handtaget sitter konstigt om man inte fäller ner anhållet som det sitter på. Om man fäller ner det så tycker jag att jag får ett bra grepp. Om det är lagom att göra uttagen med bordsytan som anhåll så kan det ju verka onödigt att använda det inbygda anhållet men det tar knappt någon tid att ställa in och då blir hela arbetssättet bättre.

Grym maskin, men den kräver en del noggrannhet för att hålen ska komma perfekt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.