Kunde inte svara tidigare eftersom det var ett tag sedan jag använde Dominon, men nu hade jag anledning att köra i helgen. Handtaget sitter konstigt om man inte fäller ner anhållet som det sitter på. Om man fäller ner det så tycker jag att jag får ett bra grepp. Om det är lagom att göra uttagen med bordsytan som anhåll så kan det ju verka onödigt att använda det inbygda anhållet men det tar knappt någon tid att ställa in och då blir hela arbetssättet bättre.
Grym maskin, men den kräver en del noggrannhet för att hålen ska komma perfekt.