larskarlsson #1 Medlem · 66 inlägg 22 feb 2025 17:23 larskarlsson Medlem 66 inlägg 22 feb 2025 17:23 #1 Har hittat handtag i 3 storlekar för mitt kök. Den längsta modellen är dock i rostfritt stål. Dom andra är i krom finish som är snyggare enligt mig. Går de kroma handtag själv gissar på att det är dyrt lämna in nånstans? #handtag
Har hittat handtag i 3 storlekar för mitt kök. Den längsta modellen är dock i rostfritt stål. Dom andra är i krom finish som är snyggare enligt mig. Går de kroma handtag själv gissar på att det är dyrt lämna in nånstans?
Krilleman #2 Husspekulant · D · 18 354 inlägg 22 feb 2025 17:27 Krilleman Husspekulant D 18 354 inlägg 22 feb 2025 17:27 #2 larskarlsson skrev: Går de kroma handtag själv gissar på att det är dyrt lämna in nånstans? Alla som har renoverat gamla bilar vet att det går att lämna in allehanda prylar på förkromning. Det är inte billigt dock. Var i Sverige önskar du lämna in saker på förkromning? Alla företag som sysslar med detta tar ej emot privatkunder... Jag sticker ut hakan och påstår att det är betydligt billigare att hitta "färdiga" handtag som du gillar, än att ytbehandla dessa i egen regi.
larskarlsson skrev: Går de kroma handtag själv gissar på att det är dyrt lämna in nånstans? Alla som har renoverat gamla bilar vet att det går att lämna in allehanda prylar på förkromning. Det är inte billigt dock. Var i Sverige önskar du lämna in saker på förkromning? Alla företag som sysslar med detta tar ej emot privatkunder... Jag sticker ut hakan och påstår att det är betydligt billigare att hitta "färdiga" handtag som du gillar, än att ytbehandla dessa i egen regi.