Hej!

Jag har bytt inriktning på handhyvling och säljer nu mina tre hyvlar av traditionellt användning.
En engelsk Record Nr:4, en Stanely No:78 komplett och en mindre endast märkt Made in Germany.
Jag har själv köpt hyvlarna för många år sedan och dom är väldigt sparsamt använda.
Med lite puts blir dom i nyskick!
Kom med ett bud!

Dag

Tre traditionella trähyvlar på ett arbetsbord, omgivna av träspån och en tumstock, säljes sparsamt använda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Stanley No 78 rabbet plane med svart handtag på ett arbetsbord.
Skapa konto

Svart, lite använd engelsk Record Nr:4 handhyvel på ett arbetsbord, redo för putsning och försäljning.
Skapa konto

Lätt använt botten av en traditionell trähyvel på en verkstadsbänk.
Skapa konto

Närbild på en gammal handhyvel som visar justerskruven och skäret mot en suddig bakgrund.
Skapa konto

Närbild av en traditionell handhyvel märkt "Made in Germany", sparsamt använd med synliga tecken på ålder.
Skapa konto

Traditionell handhyvel av märket Record Nr:4, sparsamt använd och placerad på sliten arbetsbänk.
Skapa konto

Sparsamt använd handhyvel märkt 'Made in Germany' på ett arbetsbord, redo för putsning och försäljning.
Skapa konto

Engelsk Record Nr: 4 hyvel i blått med trähandtag och mässingsdetaljer läggs ut för försäljning, sparsamt använd.
Skapa konto

En engelsk Record Nr:4 handhyvel, sparsamt använd, med blått handtag och träknopp på vit bakgrund.
Skapa konto

• Gilla
Lime113
  • Laddar…
Skulderhyveln(?) är intressant men du kanske vill sälja dem alla till en person?

Också mest intresserad av falshyveln, men kan tänka mig alla tre om det ger mig en fördel i budgivningen. Ska fundera lite på ett bud och återkomma.

Jag kan tänka mig att köpa alla tre och det där bråtet din fru har klagat på att du ska göra dig av med ;)

Sålda!

• Gilla
Lime113
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.