Finns det någon handdukstork där elkabeln/anslutningen är dold i väggfästet? Jag vill inte se någon kabel.

Jag trodde jag skulle ha en tork från svedbergs, men det verkar inte se ut så där....

Hej!

De flesta handukstorkar brukar väl vara anpassade för både stickkontakt och dold anslutning? Så var det iallafall på den vi köpte från COOP och som skall monteras nästa vecka! Den är från PAX http://www.pax.se/html/handduk/handdframe.html
och heter TRS60

/Ingenjören

Tack för länken. Uppenbarligen är det inte så att alla har väggfästen för dold elanslutning. Svedbergs har det tex inte. Attans!

micke.l skrev:
Dryson har flera snygga med dold anslutning

Tack för tipsen - där fanns några helt ok torkar. Skapligt pris på den modell som heter Nivå - 15kSEK..... :) Andra modeller var dock billigare.

Sigro säljer drysons. klart mkt bättre priser.

Köpte själv... Ja, glömt namnet men Sigro tog 1860 kr. Dryson ville ha 3.200 kr.

Lite skillnad :D

Coolman skrev:
Sigro säljer drysons. klart mkt bättre priser.

Köpte själv... Ja, glömt namnet men Sigro tog 1860 kr. Dryson ville ha 3.200 kr.

Lite skillnad :D
Perfekt!

Skulle gissa att tex badrumsgruppen i bromma är närmare 25% dyrare än Sigro.

Vi köpte vår dryson på just badrumsgruppen i bromma, eller nä, det gjorde vi inte förresten! Vi beställde en annan där, men sen tyckte inte vår röris att det var så smart med vattenburen, samtidigt som vi hittade dryson billigt i en comfortbutik, och när badrumsgruppen i bromma sen försökte blåsa oss avbeställde vi bara den vattenburna och handlade på comfort.

Dryson flex trearmad krom 60 bred betalade vi ca 1500 för, vilket verkar vara samma som på sigro.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.