Hej,

Ska flytta ett ventilationsaggregat till tvättstugan från köket vilket kommer kräva 2x hål på 140 mm som kommer döljas av ett litet plåthus på utsidan. Behövs något bygglov för det? Bolagen som varit på besök har bara sagt att stämma av med samfälligheten att det är OK. Bor i hörnet på ett radhus.
 
J
Svar Nej det behövs inte , men prata med föreningen först , ta det skriftligt på svaret är inte fel , klart beror på hur atmosfären är i föreningen
 
J jojo123 skrev:
Svar Nej det behövs inte , men prata med föreningen först , ta det skriftligt på svaret är inte fel , klart beror på hur atmosfären är i föreningen
Om inte det kräver bygglov, vad har samfälligheten för rätt att yttra sig? Det är friköpt.
 
J
För den goda andans skull , bra att vara sams i en förening och inte bara köra på med . "" att det här har ni inte med att göra " jag gör som jag vill
 
  • Gilla
Mjolnir
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.