Inväntar leverans på 2 st powerports från Tyskland. Diametern för hålet ska vara 102 mm, och förstås säljer de en hålsåg med exakt detta mått för dryga 500 kr hos t.ex. Elbutik, men för två hål känns det lite overkill. Är det ngn i Sollentunatrakten med omnejd som har en att låna ut? Messa gärna!

Du är väl en ängel!!! Ringde till ByggMax och fick det bekräftat att en av dimensionerna är 102 mm!!!! Tänk vad pengar som sparades där i ett nafs!!!

Grymt! Tack för det!
Någon som tänker beställa powerports fr tyskland och vill dela på frakten?

vad kostar dessa där?

har du en länk till hemsidan..

I bland ångrar man att man inte valde tyska...

Är också intresserad och funderar på att köpa en. Bor i Stockholmstrakten

Kan du tyska? =)

Kan någon förstå vad frakten blir? Kanske inte ens blir billigare att beställa tillsammans...

Frakten till Sverige kostar 11,54 EUR, min tyska är sådär men google translate gör jobbet ganska bra :-)

gaston12 skrev:
Frakten till Sverige kostar 11,54 EUR, min tyska är sådär men google translate gör jobbet ganska bra :-)
Nja, nog är det så att det kostar 8.20 i grundfrakt och sedan är det påslag på 11.54 för Sverige.
20p tyska på universitetet räcker långt... :-)

sedär tur någon har koll ...

Knappt 200:- för frakten då. Inte så farligt så jag beställer nog själv eftersom jag bor i Örebro. Tack för översättningarna. Nu ska jag bara lyckas med beställningen =)

Vi har preis fått våra två och de gick på 125 Euro inkl frakt om ca 20 Euro, så betydligt billigare än att köpa här!

Nu har jag fått min! 730:- med frakt blev det. Kan bara rekomenderas.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.