Vill man ha vita plastploppar så borrar man och sätter karmskruv, jag tycker det var en snygg lösning som inte syns.
Vill man i framtiden justera glipan så går det alldeles utmärk att borra och dra dit en karmskruv.
Ska man byta fönster om 50 år så kommer kommer nog påsalningen att ryka men det är inte säkert att karmdjupet är detsamma då, så då får man ändå göra något åt påsalningen.
"Jag skulle sitta lugnt i båten"
Protte