Jag är en nybörjare som undrar hur jag ska dra rören på bästa sätt så det blir snyggt. Upp från golvet kommer 15mm rör som ska till badkar o dusch som finns till vänster , sedan så ska tvättstället kopplas in som finns till höger. Det jag inte riktigt greppar är hur rören ska passera varandra i hörnet. Hoppas nån fattar vad jag menar...skickar med en bild som förtydligar.
Tack, för svaret. Det är säkert logiskt för de flesta men lika bra att fråga hur andra har gjort när man är ny på området.
Röret till vänster är väl normalt varmvattnet men jag antar att jag får testa vilken som är vad genom att koppla på en rörbit med en slangstump på.
Röret till vänster är väl normalt varmvattnet men jag antar att jag får testa vilken som är vad genom att koppla på en rörbit med en slangstump på.
logiskt, ja jag vet inte men har man hållt på med detta ett tag så....flelle skrev:
VV vänster eller höger? kan vara vilket som!!!
Klicka här för att svara

