Jag har en källarvägg där putsen släpper, och har gått med grov stålborste och fått bort allt löst. Det är putsat tjockt och jag har inte nått till betongväggen någonstans. Men nu ser det såklart ut som ett månlandskap.
Finns det något sätt att reparera putsen som inte innebär att jag måste göra om allt om något år? Det är bara ytterväggar det handlar om.