Var förvarar ni (som bor i hus) era brandsläckare? Tycker det verkar svårt att hitta hållare för hem (bil, båt, ja). Borde ju finnas någon praktisk lösning då det väl ändå är ganska vanligt va? Inte är väl "tanken" att man ska ha dem i diverse skåp eller hyllor där det när det krisar sig kan bli svårt att komma åt eller ens hitta i. Hur gör ni? Tips?
 

Bästa svaret

Brukar man inte få en hängare med? Jag har det på en av mina iaf.

Sedan är det bara att skruva upp den på lämpligt ställe.
 
  • Gilla
Plantarn
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Brukar man inte få en hängare med? Jag har det på en av mina iaf.

Sedan är det bara att skruva upp den på lämpligt ställe.
Öppnade förpackningen och jovisst är det en hängare med...!

Case closed =)
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.