Var förvarar ni (som bor i hus) era brandsläckare? Tycker det verkar svårt att hitta hållare för hem (bil, båt, ja). Borde ju finnas någon praktisk lösning då det väl ändå är ganska vanligt va? Inte är väl "tanken" att man ska ha dem i diverse skåp eller hyllor där det när det krisar sig kan bli svårt att komma åt eller ens hitta i. Hur gör ni? Tips?