6 754 läst ·
17 svar
7k läst
17 svar
Hål och ingjuten träregel under tröskel.
Ok, tack! Då räcker det att kasta bort hinken då 
En fråga till: Jag har vattnat cementen och täckt över med plast, men det har redan torkat så pass att det är stenhårt att knacka på. Det ser faktiskt ut att ha blivit riktigt bra nu, men hur länge tror ni jag måste vänta innan jag sätter fast reglar med spikplugg?
En fråga till: Jag har vattnat cementen och täckt över med plast, men det har redan torkat så pass att det är stenhårt att knacka på. Det ser faktiskt ut att ha blivit riktigt bra nu, men hur länge tror ni jag måste vänta innan jag sätter fast reglar med spikplugg?
Produkter som diskuteras: "spikplugg"
Spikplugg
Spikpluggar är infästningskomponenter designade för att användas med spik och kan användas i flera olika material. Dessa pluggar har en förförankrad spik inuti sig, vilket gör installationen snabb och enkel.
Läs mer
Tack! Slog precis i reglarna med spikplugg igen och det gick alldeles utmärkt 
Tyvärr blev det nog inte slätt nog där golvet / tröskeln ska vara, men det får bli ett lite senare problem. Har fortfarande en hel del annat kvar innan golvet ska på
Tyvärr blev det nog inte slätt nog där golvet / tröskeln ska vara, men det får bli ett lite senare problem. Har fortfarande en hel del annat kvar innan golvet ska på
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Hur mycket bär en ihålig träregel i innervägg?
Byggmaterial & Byggteknik -
Spackla skruvhål i träregel
Färg, Måla & Tapetsera -
Fylla igen hål mellan träregel och betong
Färg, Måla & Tapetsera -
Ingjuten golvvärme i halva huset, 23 mm högre än beställt
Golv -
Kommer träregeln hålla för dörrens vikt?
Utbyggnad och tillbyggnad