Hej! Tänkte måla om mitt badrum och tog bort en duschhylla som satt precis bredvid duschen. Nu är det två hål där som jag antagligen måste spruta i silikon. Men då går det ju inte att måla över det.
Kan man göra det på något annat sätt? Tex kanske köra i lite silikon till själva hålet sen täcka det med våtrumsspackel. Om det inte funkar, kan ni komma med några andra tips?
Tacksam för hjälp.