J Jensnorrland #46 Medlem · Västerbotten · 306 inlägg 25 apr 2017 21:19 Jensnorrland Medlem Västerbotten 306 inlägg 25 apr 2017 21:19 #46 Har du testat att köra från ETS till domovea? dvs. hur bökigt är det att få in det i domovea utan TXA100
Har du testat att köra från ETS till domovea? dvs. hur bökigt är det att få in det i domovea utan TXA100
R Robert-san01 #47 Självbyggare · Stockholm · 10 263 inlägg 25 apr 2017 21:56 Robert-san01 Självbyggare Stockholm 10 263 inlägg 25 apr 2017 21:56 #47 Har tyvärr inte startat upp det så jag vet inte hur krångligt det är utan txa. Men det borde gå då det är två separata system.
Har tyvärr inte startat upp det så jag vet inte hur krångligt det är utan txa. Men det borde gå då det är två separata system.
J Jensnorrland #48 Medlem · Västerbotten · 306 inlägg 29 apr 2017 19:00 Jensnorrland Medlem Västerbotten 306 inlägg 29 apr 2017 19:00 #48 Det man kan göra är att exportera OPC från era och importera gruppaddresser Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Det man kan göra är att exportera OPC från era och importera gruppaddresser Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder