Hej,

Fördelen med bioetanolkamin är ju att det bara blir vatten och koldioxid vid förbränning. Skulle man kunna sätta in några vanliga stearinljus istället? Det är ju skillnad i eldstorlek mellan några stearinljus or riktig braseld.
Eller finns det något som hindrar?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.