Hej,
Fördelen med bioetanolkamin är ju att det bara blir vatten och koldioxid vid förbränning. Skulle man kunna sätta in några vanliga stearinljus istället? Det är ju skillnad i eldstorlek mellan några stearinljus or riktig braseld.
Eller finns det något som hindrar?