Hej
Någon som. vet vad detta är för klet på råsponten vid takutsprånget? Hyvlade av det med spackelspade och kände att det var fuktigt. Väntade ett par timmar innan jag målade.
 
  • Råspont med gulbrunt klet vid takutsprånget, synbara fuktskador, i bakgrunden en stegplattform.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
T Thomas_Blekinge skrev:
Kåda?
det trodde jag först men det var inte segt utan kändes bara fuktigt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.