martin7805 #1 Medlem · 135 inlägg 10 okt 2021 16:48 martin7805 Medlem 135 inlägg 10 okt 2021 16:48 #1 Hej Någon som. vet vad detta är för klet på råsponten vid takutsprånget? Hyvlade av det med spackelspade och kände att det var fuktigt. Väntade ett par timmar innan jag målade. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #råspont
Hej Någon som. vet vad detta är för klet på råsponten vid takutsprånget? Hyvlade av det med spackelspade och kände att det var fuktigt. Väntade ett par timmar innan jag målade.
T Thomas_Blekinge #2 Medlem · Blekinge · 12 222 inlägg 10 okt 2021 16:50 Thomas_Blekinge Medlem Blekinge 12 222 inlägg 10 okt 2021 16:50 #2 Kåda?
martin7805 #3 Medlem · 135 inlägg 10 okt 2021 16:58 martin7805 Medlem 135 inlägg 10 okt 2021 16:58 #3 T Thomas_Blekinge skrev: Kåda? det trodde jag först men det var inte segt utan kändes bara fuktigt