4integration #1 Medlem · 859 inlägg 18 aug 2016 11:55 4integration Medlem 859 inlägg 18 aug 2016 11:55 #1 Hej, Skulle vilja montera en GSM uppringare till mitt DSC Power 1832 larm. Finns det någon billig och bra och i så fall var? Har sett BGSM-120 men tycker >2000 kr är lite mycket..
Hej, Skulle vilja montera en GSM uppringare till mitt DSC Power 1832 larm. Finns det någon billig och bra och i så fall var? Har sett BGSM-120 men tycker >2000 kr är lite mycket..
R Rena #2 Medlem · Skåne · 762 inlägg 18 aug 2016 14:25 Rena Medlem Skåne 762 inlägg 18 aug 2016 14:25 #2 jocke4u skrev: Hej, Skulle vilja montera en GSM uppringare till mitt DSC Power 1832 larm. Finns det någon billig och bra och i så fall var? Har sett BGSM-120 men tycker >2000 kr är lite mycket.. Kolla Tradera, säljs ofta helt nya i kartong där. T.ex. http://www.tradera.com/item/301872/263173083/gsm-sandare-till-larm Sedan vet jag ju inte vad de slutar på, men nog inte över 2000.
jocke4u skrev: Hej, Skulle vilja montera en GSM uppringare till mitt DSC Power 1832 larm. Finns det någon billig och bra och i så fall var? Har sett BGSM-120 men tycker >2000 kr är lite mycket.. Kolla Tradera, säljs ofta helt nya i kartong där. T.ex. http://www.tradera.com/item/301872/263173083/gsm-sandare-till-larm Sedan vet jag ju inte vad de slutar på, men nog inte över 2000.