Hej,

Skulle vilja montera en GSM uppringare till mitt DSC Power 1832 larm.

Finns det någon billig och bra och i så fall var?
Har sett BGSM-120 men tycker >2000 kr är lite mycket..
 
jocke4u skrev:
Hej,

Skulle vilja montera en GSM uppringare till mitt DSC Power 1832 larm.

Finns det någon billig och bra och i så fall var?
Har sett BGSM-120 men tycker >2000 kr är lite mycket..
Kolla Tradera, säljs ofta helt nya i kartong där. T.ex. http://www.tradera.com/item/301872/263173083/gsm-sandare-till-larm

Sedan vet jag ju inte vad de slutar på, men nog inte över 2000.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.