4 840 läst ·
4 svar
5k läst
4 svar
GSM-uppringare till larm DSC 1864
Jag väntar på att mina larmprodukter från alarmsystemstore.com ska dyka upp, men jag vågade inte beställa GSM-uppringningsdelarna därifrån pga eventuell skillnad i frekvensband mot EU.
Har någon förslag på lämplig GSM-uppringare att koppla till DSC 1864?
Behövs något ytterligare mellan larmets kort och GSM-uppringaren?
Har någon förslag på lämplig GSM-uppringare att koppla till DSC 1864?
Behövs något ytterligare mellan larmets kort och GSM-uppringaren?
Finns en del olika uppringare och i olika pris. DSC har ju egen.
GS2060 ip sändare gprs pris runt 2000 kr
TL260GS ip sändare gprs/internet pris runt 3000 kr
TL260 ip sändare internet pris runt 1000 kr
sen finns det även en från bentel security GS3055
GS2060 ip sändare gprs pris runt 2000 kr
TL260GS ip sändare gprs/internet pris runt 3000 kr
TL260 ip sändare internet pris runt 1000 kr
sen finns det även en från bentel security GS3055
Jag förstår inte riktigt skillnaderna på de olika, jag har även tittat på BGSM-G och BGSM-120.
Jag vill ha något som kan:
* Skicka SMS till flera telefonnummer
* Helst kunna ringa upp och spela upp ett inspelat meddelande eller med datorröst säga vad som hänt
* Ha några in-/utgångar som kan programmeras
* Det vore trevligt att få reda på vilka sektioner som larmat
* Optimalt vore även om man kunde skicka mail, men det kanske man får ha en separat IP-modul för?
Jag vill ha något som kan:
* Skicka SMS till flera telefonnummer
* Helst kunna ringa upp och spela upp ett inspelat meddelande eller med datorröst säga vad som hänt
* Ha några in-/utgångar som kan programmeras
* Det vore trevligt att få reda på vilka sektioner som larmat
* Optimalt vore även om man kunde skicka mail, men det kanske man får ha en separat IP-modul för?
Redigerat:
Klicka här för att svara