A
Hej alla,

jag har för avsikt att göra en gruppupphandling av solcellsanläggning. Om vi är några som går ihop har vi möjlighet att pressa priset, i vart fall på materialet.

Pm:a mig om intresse finns!

Jag är bosatt i Stockholms regionen.
 
  • Gilla
Noun
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.