Ni som har gruppavtal för internet och tv, vilken operatör använder ni och vad får ni betala.
Ingår tv eller ej är ju också intressant att veta.

Vi ska eventuellt byta från Bredband2 och Sappa, för 1Gps internet och tv motsvarande basutbudet är kostnaden idag 149kr per hushåll.
 
BirgitS
BRF med lite under 200 lägenheter har ett avtal med Stoclkholms stadsnät (heter så fast de håller till i många kommuner i Stockholms län) och vi betalar 70 kr/månad för 200/200 Mbit/s. Telefonabonnemang ingår om man så vill men man betalar för samtalskostnaden. TV ingår inte utan då får man skaffa ett abonnemang från Sappa eller Allente (Viasat).
 
BirgitS BirgitS skrev:
BRF med lite under 200 lägenheter har ett avtal med Stoclkholms stadsnät (heter så fast de håller till i många kommuner i Stockholms län) och vi betalar 70 kr/månad för 200/200 Mbit/s. Telefonabonnemang ingår om man så vill men man betalar för samtalskostnaden. TV ingår inte utan då får man skaffa ett abonnemang från Sappa eller Allente (Viasat).
Vad får ni betala för sappa?
 
BirgitS
A Andy78 skrev:
Vad får ni betala för sappa?
Sappa har kampanj just nu och det gäller Sappa Mycket med Digitalkort och digitalbox som man får för 249 kr/mån i 12 mån med ordinarie pris 348 kr/mån. Sappa Fem kostar 179 kr.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.