S
Av någon anledning så sticker det ut en grundsten i ett av våra rum vid golvet. Jag försökte hacka bort britar från den men med element och tidsbrist så gav jag upp. Hur gör jag det snyggt här?

Jag kommer lägga golvlist runt om i rummet men här går det inte. Vad blir bäst? Någon massa som jag tätar med eller någon annan lösning?

rx4w

rx4c

• Utskjutande grundsten vid golvet nära ett element, med ofullständig golvlist runtom.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Grundsten sticker ut vid golv och vägg i ett hörn under ett element, svårighet att lägga golvlist.
    Skapa konto
Eftersom det redan är sågat i golvet runt stenen så är det bästa att lägga akrylfogmassa mot stenen och golvet.
Ser svårt ut med listen också in i hörnet, eller är det bara en synvilla.
Men går det inte sätta listen in i hörnet så hade jag avslutat listen med en fasning in mot väggen och sen målat stenen och lagt fog mot golvet.

Men passar listen hade jag gjort på samma sätt och sågat ut listen för stenen och lagt fog där också, då syns "felet" och blir lika på golvet och väggen.

• Gilla
SwiftD
  • Laddar…
S
Det blev rätt bra, får se om det håller sig med tiden.
Fogning mellan golv och vägg intill vit panel, nytillämpad vit fogmassa.
Skapa konto

• Gilla
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
Ser riktigt bra ut, och är det bra på nära håll så tänker man inte på det annars

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.