Jag har precis kvistlackat 2ggr, grundmålat med spärr & isoleringsfärg.
Nu funderar jag på om jag behöver grundmåla en gång till? Furu taket är ca 36år gammalt. Det står att man bör grunda 2ggr om panelen gulnad? Och hur ska man bedöma det? Jag har använt mig av Jotuns färger.