18 862 läst ·
41 svar
19k läst
41 svar
Grundfos cirkulationspump har stannat.
Cirkulationspumpen har stannat även åt mig...
Drog ur strömmen till fjv centralen nån timme och sen startade inte cirkpumpen.
Finns det nåt trix förutom att vrida med mejsel på axeln för det har jag gjort säkert 1000 varv utan att den startat
Drog ur strömmen till fjv centralen nån timme och sen startade inte cirkpumpen.
Finns det nåt trix förutom att vrida med mejsel på axeln för det har jag gjort säkert 1000 varv utan att den startat
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kondensatorn är misstänkt när den går, men vägrar att starta.
Oj jäklar vad trevligt att kunna hämta en söndagskväll 😮
Hoppas det är pumpen i det här fallet. Men kosta på dig att mäta.
Om du inte får spänning kan du koppla pumpen direkt med stickpropp. Dock stannar den inte på sommaren ä, men det gör inget. De använder så lite energi ändå.
Hoppas det är pumpen i det här fallet. Men kosta på dig att mäta.
Om du inte får spänning kan du koppla pumpen direkt med stickpropp. Dock stannar den inte på sommaren ä, men det gör inget. De använder så lite energi ändå.
En rostig gammal kina polygrip lossade muttrarna
Nya på plats, tog 1h 40min från att jag konstaterade att pumpen stod still tills nya var hämtad och monterad.
Rätt nöjd med mig själv faktiskt 🙂🙂
Ska jag ha den i läge Auto? Får gå så inatt så får jag ändra imorgon em om det behövs
Logga in
Skapa konto
Nya på plats, tog 1h 40min från att jag konstaterade att pumpen stod still tills nya var hämtad och monterad.
Logga in
Skapa konto
Rätt nöjd med mig själv faktiskt 🙂🙂
Ska jag ha den i läge Auto? Får gå så inatt så får jag ändra imorgon em om det behövs
Produkter som diskuteras: "polygrip"
Polygriptänger
Polygriptänger, även kända som vattentång, är mångsidiga handverktyg som ofta används inom VVS, mekanik och andra fält där man behöver greppa, hålla, vrida eller lossa olika föremål. De är kända för sin justerbara design, vilket gör
Läs mer