Hej

Vi ska byta våra stenplattor till ölandssten. Jorden borde vara väl packad efter 40 år. Behöver man gräva upp för att lägga markduk tror ni? Tänkte kanske bara lägga ny sand ca 10 cm (?). Ogräs kommer väl med luften ändå? Har duken annan funktion också? Finns annat snajdigt man kan göra med skarvarna, undrar en rookie.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.