Hej,
Har ett par träpanel-plankor jag tänkt byta ut. Tänkte grund samt färdigstryka innan uppsättning och sen bara bättra på spiken (pga årstid). Hade en idé att lägga ut planken här hemma i vardagsrummet och måla 1 lager jotun visir samt 2 lager slutstrykning.
Är detta hälsofarligt?
Alternativ 2 är att lägga ut i kallgarage och sätta upp en värmefläkt och måla allt där.