Hej,

Har ett par träpanel-plankor jag tänkt byta ut. Tänkte grund samt färdigstryka innan uppsättning och sen bara bättra på spiken (pga årstid). Hade en idé att lägga ut planken här hemma i vardagsrummet och måla 1 lager jotun visir samt 2 lager slutstrykning.

Är detta hälsofarligt?

Alternativ 2 är att lägga ut i kallgarage och sätta upp en värmefläkt och måla allt där.
 
Bump :)
 
Öppna burkarna och lukta.
Den pigmenterade varianten är klassad som bekämpningsmedel.
Läs säkerhetsdatabladet.

Jag skulle värma upp garaget.
 
  • Gilla
Huddingebo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.