3 069 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Grund för pool
Jag har grävt för pool som är rund 3,6m och djup 1,22. Hälften ska stå direkt på berg andra halvan på paddat makadam. Översta lagret blir stenmjöl. Jag har grävt fram en kil som går över hela halvan och 1m ner. Det finns inga möjligheter att dränera dyket. Att fylla med stenar är inte bra heller när det fryser på vintern. Kan man fylla hålet med stora stenar och baka de i betong och fylla allt på det viset? Undrar om det är bra ide eller finns något bättre man kan göra?
Tack snälla ni, skriv vad ni tycker!
Tack snälla ni, skriv vad ni tycker!
Redigerat:
Klicka här för att svara