När smaken får man ju tillsätta självH hul skrev:
Men hur är bubblet jämfört en vanlig sodastream? Klarar den av att bubbla till det ordentligt?
De har du faktiskt rätt i.K krister ekberg skrev:
Jämnfört med en sodastream kan jag inte avgöra för jag har ingen.
Men de är skillnad mot Loka/ramlösa.
Loka har mycket färre men kraftiga/större bubblor medans Grohe home har flera men mindre bubblor.
Så de blir en annan smak eller känsla.
Har gjort några blindtest på nära och kära och de är dött lopp hittills.
Hej, Verkar gått två år sedan du installerade din Grohe Blue, är du nöjd!?H hul skrev:
Jag är nöjd med funktionen. Dock finns två saker jag tycker är dåligt.
Nr1 kan man leva med. Kvalitet är lite B på appar och display på enhet har felmeddelanden man ej förstår utan måste googla eller kolla i appen.
Nr2 Kan va en dealbreaker för vissa… nu fick jag meddelande i nya appen om att jag måste rengöra varje år med ett reningskit. Det kostar 390 kr och rengöringsmunstycke (om de ej följde med, minns ej 190 kr…
Hemlyx kostar på helt enkelt.
Nr1 kan man leva med. Kvalitet är lite B på appar och display på enhet har felmeddelanden man ej förstår utan måste googla eller kolla i appen.
Nr2 Kan va en dealbreaker för vissa… nu fick jag meddelande i nya appen om att jag måste rengöra varje år med ett reningskit. Det kostar 390 kr och rengöringsmunstycke (om de ej följde med, minns ej 190 kr…
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack !
Låter mycket?
Hur mycket bubbel vatten ”orkar ” den på en gång?
-C
Låter mycket?
Hur mycket bubbel vatten ”orkar ” den på en gång?
-C
TheJesper skrev:
[bild]
Jag har den i ett skåp i kök och har aldrig stört mig på ljudet. Sovrummet ligger en hall bort. Den låter emellanåt när den kyler vattnet antar jag. Dessutom precis när man använder den. Kan väcka folk om den används på natten.
Om man inte har extra ljudkänslighet är de nog lugnt…
Den kan lätt fylla en karaff iaf! Har aldrig behövt testa mer än så…
Om man inte har extra ljudkänslighet är de nog lugnt…
Den kan lätt fylla en karaff iaf! Har aldrig behövt testa mer än så…
TheJesper skrev:
[bild]
Klicka här för att svara