4 983 läst ·
6 svar
5k läst
6 svar
Gripen guard isafe 868mhz
Hej!
Är de någon som har detta larm installerat hemma (gripen guard isafe 868mhz) är lite sugen på det och tycker det verkar vettigt. Men svårt att hitta någon som använder de hittar bara gamla trådar om larmet! så vore tacksam att få reda på åsikter om det från nån som testat larmet.
Tänkt att köpa det här
http://www.securitysweden.com/shop/product.php?id_product=225
Är de någon som har detta larm installerat hemma (gripen guard isafe 868mhz) är lite sugen på det och tycker det verkar vettigt. Men svårt att hitta någon som använder de hittar bara gamla trådar om larmet! så vore tacksam att få reda på åsikter om det från nån som testat larmet.
Tänkt att köpa det här
http://www.securitysweden.com/shop/product.php?id_product=225
Jag har haft detta larmet ganska precis 2 år och är mycket nöjd.kingkong87 skrev:Hej!
Är de någon som har detta larm installerat hemma (gripen guard isafe 868mhz) är lite sugen på det och tycker det verkar vettigt. Men svårt att hitta någon som använder de hittar bara gamla trådar om larmet! så vore tacksam att få reda på åsikter om det från nån som testat larmet.
Tänkt att köpa det här
[länk]
Inga falsklarm och väldigt lätt att hantera med nya sensorer osv.
Jag har inte köpt något larm än men efter lite research på nätet angående larm så kommer jag nog att slå till på ett visonic powermax-10. Magkänslan säger att det är ett larm som jag kommer bli nöjd över plus att supporten (Jonas) som jag pratade med på protexus.se var mycket trevlig och saklig. Han pratade om olika larm och dess för/nackdelar, inte bara bra saker angående det larmet han saluför. Detta tycker jag är bra hos en försäljare, att dom inte bara snackar skit om andra märken. Sen är powermax-10 dyrare att köpa men nåt såger mig att man får vad man betalar för.
Klicka här för att svara