En av våra två (riktigt stora) magnolior fick en gren avfläkt. Antagligen orsakades av en kombination av blåst och tung snö.
Hur ska jag göra? Såga av restgrenen nära barken eller lämna en stump kvar? Ska jag täcka "såret" på något sätt? Det vore ju väldigt tråkigt om hela trädet dog...