Bra jobbat!S soheil1 skrev:
I mina tankar kändes en partiell urgrävning vettigast och på de andra ställena där detta var för riskabelt att skippa urgrävning och istället gjuta/mura stödmur på insidan. Är det så ni har gått tillväga?
Med tanke på hur stora stycken som ni ser ut till att ha gjutit åt gången så förutsätter jag att ni inte har grävt ur helt under någon vägg?
Hur är det med vatten, inget som har tryckt underifrån som ni har varit tvungna att dränera bort?
Är ni helt klara?
Hur många kvadratmeter golvyta blev det?
Hur mycket betong gick där åt?
Vad ska ni använda källaren till?
Ska bli kul att få se de slutgiltiga bilderna!
Redigerat:
Klicka här för att svara