13 772 läst ·
56 svar
14k läst
56 svar
Gratis digital TV från Telia
Vad kostar en box till med tillhörande programkort? Det känns onekligen som att det inte blir billigare än boxer med tvillingkort och TV3 och TV6 får man inte heller.
Förstår inte vitsen med det om det skulle vara på det viset.
Har beställt endast för att det är gratis, få ett utökat utbut till sovrummet för ingen extra kostnad.
Förstår inte vitsen med det om det skulle vara på det viset.
Har beställt endast för att det är gratis, få ett utökat utbut till sovrummet för ingen extra kostnad.
Har du ADSL så glöm flera boxar, det funkar inte p.g.a. det ökande bandbreddsbehovet (1 Tv.kanal ~5 Mbps). Har du fiber så visst - ring och fråga!
Vitsen? Tja, det är just att det är gratis
Vi får se om 12 mån om fler kanaler ingår eller om priset är "justerat"!
Vitsen? Tja, det är just att det är gratis
Vi får se om 12 mån om fler kanaler ingår eller om priset är "justerat"!
Hur länge dröjde det från beställning till leverans av utrustningen?
Jag beställde den 22 februari, med utlovad leverans (enligt e-postbekräftelsen) av tjänsten idag den 5 mars.
Men någon utrustning har jag inte sett till...
Jag beställde den 22 februari, med utlovad leverans (enligt e-postbekräftelsen) av tjänsten idag den 5 mars.
Men någon utrustning har jag inte sett till...
Vi beställde den 8/2 och enligt beställningspapperet så skulle inkopplingen ske den 19/2.
Kortet har kommit men digitalboxen lyser men sin frånvaro så om det har blivit någon inkoppling vet jag ej........
Det var väl därför som telia lovade "fri digital TV" ända fram till den 30/4 -08 eftersom de inte kan leverera och betalar man inget så kan man ju heller inte få någon kompensation........
Kortet har kommit men digitalboxen lyser men sin frånvaro så om det har blivit någon inkoppling vet jag ej........
Det var väl därför som telia lovade "fri digital TV" ända fram till den 30/4 -08 eftersom de inte kan leverera och betalar man inget så kan man ju heller inte få någon kompensation........
Sedan Telia några veckor för sent installerade fiber i vårat hus använder vi oss av Telia digital TV, 2 boxar då vi har 2 TV och vill kunna se på olika program. vad man inte kan hitta på deras hemsida men som idag finns är att de har tvillingkort. Vi kommer att få detta hemskickat till oss för test
Vi har en massa olika roliga små boxar hemma från Telia. Det gäller också att koppla in allt rätt enligt installationsanvisningen från Telia, då funkar allt direkt utan problem
Vi har en massa olika roliga små boxar hemma från Telia. Det gäller också att koppla in allt rätt enligt installationsanvisningen från Telia, då funkar allt direkt utan problem
Klicka här för att svara