Min tomt består av sand, sand och sand. Har grävt stenkista, vilket i sig är helt meningslöst i denna överdränerade mark, stenkistan grävdes ca 2,5 djup och jag skulle kunna leverera resterna till en beachvolleyklubb. I vår ämnar jag så gräsmatta på denna sandstrand. Min frågor är:
1. Hur skall jag denna sandlåda förberedas? Hur mycket jord behöver jag fylla med?
2. Är det några förberedelser jag bör göra redan nu? Sättningar etc.