Nu ligger problemet ett år framåt i tiden. Drygt...
Har många bekanta som byggt i 08-området och som lagt ut färdigt "rullgräs".

Någon som har erfarenhet, gärna jämfört med egensådd, utav rullgräs i Norrbotten.

Kan man räkna 20-25:- kvadrat även här uppe?
 
Vi hör av oss efter sommarens projekt
F-n har hittat ett automatiskt bevattningssystem med pop up kranar
AARRGGGHHHHHHHHHHHHHH 8)
 
Sitter och letar på nätet (ids inte vänta tills jag kan ringa ngn i morgon...):
Vad räknar man för pris på matjord/m2 här uppe?

(Medveten om att jag är ute i god tid... sitter och kollar lite kalkyler bara...)
 
Vad kostar pop-up-kranarna?
Låter som något man måste ha!

Sedan vill jag ha ett sånt där staket som man kan sänka ner i gräsmattan också... Med fjärr!!!
 
Hej
Har kollat lite priser på rullgräs och smedsbyn(typ piteå?) tar
<80kvm 25kr/m2
>80kvm 20kr/m2
Sen tillkommer förstås frakten på detta.
 
Dom måste vänta sig goda affärer, jag ringde också före lunch... ;)
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.