Nissens
Darling McFluff Darling McFluff skrev:
Du borde överväga att sluta trådkapa, tänker att din självcentrerade diskussion inte har så mycket med TS att göra.
Då tänker du fel, den är absolut inte självcentrerad, och det har väldigt mycket med TS att göra, endast med TS att göra faktiskt. Och trådkapning är något helt annat…:rolleyes:

Däremot är väl din kommentar helt irrelevant, självcentrerad och har inte ett smack med TS att göra… eller?
 
  • Haha
Darling McFluff
  • Laddar…
P
H hattkatt skrev:
Bor ute på vischan i ett område med enskilt avlopp och delar infiltration med minst mina två grannar (kan vara flera, lite oklart).
(Grannfastigheten är förmodligen redan såld, men om inte kan nedanstående vara värt att reda ut).

Ligger infiltrationen på din fastighet eller på någon av grannarnas? Hur ser servituten ut för infiltrationen?
Servitutsförhållandet för din fastighet hittar du på "Mina sidor" hos Lantmäteriet.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.