16 438 läst ·
33 svar
16k läst
33 svar
Grannen tog ner våra träd.
Ursäkta sent svar men vill tacka alla för era tips och synpunkter. Vi har lyckats få lite kontakt och skickat en faktura på de nedtagna träden samt bortförsning av allt ris som han också hade lovat. Men vi har inte fått betalt än, men inte heller någon bestrida så vi får se! Jag ska försöka återkomma när jag vet mer!P protorion skrev:
Tack.S Sebastian Sollie skrev:Ursäkta sent svar men vill tacka alla för era tips och synpunkter. Vi har lyckats få lite kontakt och skickat en faktura på de nedtagna träden samt bortförsning av allt ris som han också hade lovat. Men vi har inte fått betalt än, men inte heller någon bestrida så vi får se! Jag ska försöka återkomma när jag vet mer!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden