Hade varit intressant att höra hur det gick..?
 
S
P protorion skrev:
Hade varit intressant att höra hur det gick..?
Ursäkta sent svar men vill tacka alla för era tips och synpunkter. Vi har lyckats få lite kontakt och skickat en faktura på de nedtagna träden samt bortförsning av allt ris som han också hade lovat. Men vi har inte fått betalt än, men inte heller någon bestrida så vi får se! Jag ska försöka återkomma när jag vet mer!
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
S Sebastian Sollie skrev:
Ursäkta sent svar men vill tacka alla för era tips och synpunkter. Vi har lyckats få lite kontakt och skickat en faktura på de nedtagna träden samt bortförsning av allt ris som han också hade lovat. Men vi har inte fått betalt än, men inte heller någon bestrida så vi får se! Jag ska försöka återkomma när jag vet mer!
Tack. :) Lycka till!
 
S
Återkoppling i ärendet, grannen har betalat vår faktura :D
 
  • Gilla
-PC- och 11 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.