Eller något prydnadsföremål som trädgårdsutsmyckning:
[bild]
Om man ska reagera och agera passivt/aggressivt så får man betala ett känslomässigt pris för det. Visst kan man leka med tanken, allehanda sätt att hämnas, men man mår bäst av att titta på något annat som man har. Så lite vackra blommor i sin rabatt och bara svälja/gilla läget. Jag har 2 grannar som har gått ihop och "pratat skit om mig" den ena grannen har inbillat den andra att mitt hus inkräktar på deras tomt. De är så korkade att jag tror det är först nu efter 15 år de har hittat till Lantmäteriet. De har placerat jättestora stenar på en plantering jag har som är omgärdad av slipers. Nu har det förstås myror byggt bo i träet och de har kommit in under deras stenar. Jag fick hästmyror i rummet innanför planteringen. Jag tror de har blivit besviken på den andra grannen som hetsat dem. Speciellt nu när de ser att den grannen har satt odlingar 50 cm in på min tomt. Jag har inte sagt något till dem. Grannarna med stenarna tror jag inte mår bra när de ser sina stenar, blir som en evig påminnelse om hur fel de gjort, den andra grannen har nog inte förmåga att skämmas!