28 218 läst ·
41 svar
28k läst
41 svar
Granne vill inte betala?
Varför då. Det är väl bara i vissa miljökänsliga områden kommunen har sådana krav.blackarrow skrev:
Däremot kan det vara lite farligt att blanda in kommunen. De kan ju kräva att avloppsanläggningen ska ha högre kapacitet ifall fler hushåll är inkopplade. Har för mig att varje hushåll räknas som fem personer.
Nja, det kan påverkas av hur miljönaktivistiska anställde det finns på kommunen.L lbgu skrev:
Och inte bara på regler, paragrafer och schablonberäkningar.
Absolut farligt. Man hör så mycket. Jag känner en kille som grävde avloppdanläggningar i en kommun som "inventerade" och som hittade väl många avloppsanläggningar att underkänna på tveksam grund.L lbgu skrev:
Det blev stopp på det.
Produkter som diskuteras: "utedass"
Torrtoalett Simplett 28 liter mörkgrå Biolan
Enkel och hygienisk fritidstoalett
3 900 kr inkl moms
Läs mer
Eller ,om man har tillräckligt långt till nästa granne, lägger man ner en extra septiktank så man kan skifta emellan dem. När man skiftat och tillräckligt lång tid gått för att innehållet i den fulla tanken ska ha rötat ut så gödslar man sin skog.H Hybro skrev:
Hänvisar bara till andra click-baits där någon skriver något som får hela bygga hus communityt att diskutera vilt i veckor utan att ursprungstrådaren över huvudtaget visar något intresse....L lbgu skrev:
Sen skulle jag rekommendera något nyttigare än taggtråd till frukost!
🤣🤣🤣
Haha, låter snarare som du käkar taggtråden då du utan anledning klagar på andra. Om du anser det är ett problem att en tråd har för mycket trafik så är det ju väldigt logiskt att öka på trafikenPellegnillot71 skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden