Appendix Appendix skrev:
Du missade min ordlek 🥺😭😭😭
Nädå.. :)
...men jag vände myntet lite bara hehe

• Ledsen
Appendix
  • Laddar…
boihus123 boihus123 skrev:
Bor på en tomt med en del höjdskillnader, tex har en plätt gräsmatta med äppelträd/kompost/vedförrvaring i norr, som ligger 4 meter under husets nivå, det är idag en brant backe (gula) med 45 graders lutning, därför mycket svårt att transpotera saker upp ner ved/jord/äppel/kompost. Så jag tänkte anlägga en liten stig i de röda fältet där man få en lång slutning
[bild].
Tog bort några buskar/sly och la ut bärlager, tanken är sen lägga täckbark så de smälter in rätt naturligt
[bild][bild][bild]

Då kom grannen och och undrade varför jag inte pratat med honom först och att det känns som det inkärkar på deras privatliv då det ökar insyn. Det är förviso rätt men samtidigt kommer gången användas väldigt sällan. Samtidigt anser ju jag inte detta är något som behöver granens medgivande, marknivån har inte ändrats någon betynande nivå?
Jättefin stig, mysig. Det där glömmer grannen om nån tid, du behöver ju inte redovisa allt för hen. Det är väl på din mark ?

A Abies koreana skrev:
Förmodligen ja, stigen är för perfekt för att vara naturlig men varför gör man sådant? Förklara för mig som inte förstår syftet!
Det tror inte jag, bara ett annat ljus och bark på stigen.

S sofftis skrev:
Jättefin stig, mysig. Det där glömmer grannen om nån tid, du behöver ju inte redovisa allt för hen. Det är väl på din mark ?
S sofftis skrev:
Det tror inte jag, bara ett annat ljus och bark på stigen.
Läs gärna TS inlägg (2 st) innan du svarar.

JO, den "färdiga" stigen ÄR AI-genererad,
boihus123 boihus123 skrev:
Ja det är hur jag tänkt slutresultat skulle bli, så japp.

• Gilla
sofftis
  • Laddar…
Demmpa Demmpa skrev:

Du har rätt, du var för snabb för hade tänkt ta bort det så ingen skulle se att jag inte fattade det 😅

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
S sofftis skrev:
Du har rätt, du var för snabb för hade tänkt ta bort det så ingen skulle se att jag inte fattade det 😅
Jag tänkte heller inte på att det var fejk när jag såg bilden för första gången... 😳

• Haha
sofftis
  • Laddar…
Demmpa Demmpa skrev:

Jo såg det sen men hann inte ta bort min fadäs inan den blev upptäckt 😅

Det ä ju din tomt! Men detta är ingen stig utan smal väg/gångbana. En stig uppstår naturligt genom att den regelbundet används by feet’s

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.